Exit Through the Gift Shop tells the tale of Thierry Guetta, an eccentric French shopkeeper living in Los Angeles given to filming everything that happens around him. One day he decides to get behind the camera and make a film about street art and some of its most famous artists among whom, apart from Banksy, we find others like Invader or Shepard Fairey. While filming, Banksy decides to turn the camera back on Guetta, encouraging him to enter the fascinating world of street art with his taken alias of Mr. Brainwash.