Many years have passed since Saturrarán women?s prison closed its doors in 1944. Thanks to the people working to recover the historical memory, numerous black points of the Civil War are gradually coming to light. Even so, the silence continues to reign. The list of forgotten names is long and there is still so much to be remembered...