Axun, aged 70, goes to hospital to take care of her daughter?s ex-husband. She can?t believe her eyes when she realises that the woman looking after the patient in the next bed is Maite, her close friend as a teenager. They soon realise that the chemistry between them is just the same as it was 50 years previously. The two women have great fun, enjoying their new-found friendship, until Axun discovers that Maite is a lesbian. Axun struggles with her feelings: who should she obey? Her head or her heart?