The artists in the ?Despertar los sentidos? dance group had a very special idea: to organise a performance on Oriñón beach. It wasn?t an easy challenge as they?d never worked outdoors on their choreographies before. A few days before the big event, a few of the group members arrive in the village to settle in. On the one hand, they rehearse the performance, painstakingly, on the beach. And they go about obtaining the necessary permits. And they overcome the technical difficulties arising along the way. On the other hand, they also make the most of the occasion to have a fabulous seaside holiday with their friends. Two cameras follow their entire stay, looking at coexistence within the group, everything that happens between them and with the people around them... And these same cameras are there on the day of the show to witness the success or failure of this curious initiative.