Juan and Luis haven?t spoken for years. Delfina, the third sibling, and Luis?s wife Nena, try to make them see sense, but to no avail. The brothers not only have different takes on life, they also have particularly disparate views on a debt dating back in time. However, Juan?s presence in Buenos Aires for his daughter?s birthday and the girl?s wish to spend it with her aunts and uncles force the brothers to meet again.