Emilia, a housewife oppressed by the mediocrity of her life, a failed husband and her overpowering, poorly nurtured motherhood, feels the cup of life run dry. The same day she?s left by her distant lover, the credit card with which she?s been playing cat and mouse for months folds and her belongings are repossessed. Unable to bear her empty, comfortless flat, she commits suicide. Curiously, the cheated husband and elusive lover are drawn closer by her death.