Koichi lives with his mother and grandparents in Kagoshima, in the southern part of Kyushu island. His brother Ryunosuke lives with their father in the northern Kyushu town of Hakata. Separated by their parent?s divorce, Koichi desperately yearns to be reunited with his brother. Hearing that a new bullet train line will soon link the two cities, he starts to believe that the miracle will happen the moment the new bullet trains pass one another at top speed.