This is a film of love, nostalgia and reunion, with the stories of a lifetime. Jean-Claude Carrière, well known writer, scriptwriter, film critic, traveler, mystic, storyteller, husband and father, is searching for the best way to share his life with his daughters: Kiara, who?s six years old, and Iris, who?s forty eight. At some point, he decided to summarize his existence. A documentary on the figure of this man, faithful collaborator of Luis Buñuel, author of over a hundred movie screenplays recently decorated with the Spanish Order of Arts and Letters.