The musician and documentary-maker Fermin Muguruza composes a soundmap of musical reality in the Arab world. In this documentary, he invites us to visit Lebanon through sound; a mosaic of voices and beats emerging from traditional Arab music, its folklore and representative instruments (such as the oud) that seek new languages to serve as a bridge and understanding between East and West thanks to new age rhythms: pop, rock, rap, and alternative rock.