Lula?s mother goes crazy at the thought of her daughter being with Sailor, who just got freed from jail. Ignoring Sailor?s probation, they hot-foot it towards California. But Lula?s mother hires a killer to hunt down Sailor. Unawares, the couple enjoy their trip and being together again...