While following the trail of Robert Randolph, a drug dealer high on the FBI wanted list, detective Bob Gold comes across the murdered Jewish woman manager of a shop in a black neighbourhood. The clues point towards a Zionist group, obliging Gold to confront the Jewish background to which he had payed little attention until then.