Set in a dangerous Los Angeles in 1999, during the last days of the millennium. Lenny Nero is an ex-cop who now deals with data-discs containing recorded memories and experiences. One day he receives a disc containing the memories of a murderer killing a prostitute. The more he investigates, the deeper Lenny is pulled into the whirlwind of blackmail and carnage.