Jerry works in his father-in-law?s car dealership and needs dough fast. When the other plans to get his mitts on the much-needed bread fall through, he hires two men to kidnap his wife and demand a ransom from his father-in-law. But things go pear-shaped, and what was expected to be a non-violent affair turns very bloody. Sheriff Marge Gunderson, 7 months pregnant, investigates the case with tenacity and common sense.