With his first digital feature, Cui Ze?en ushered a new era for Chinese queer cinema. The film unfolds as a serendipitous succession of sketches on gay desire. Realism is not the rule of the game for Cui Zi'en, who intertwines long takes, mundane actions and non-professional acting à la Warhol with a more baroque, whimsical, surreal, but also darker inspiration.