While making and eat dumplings, each in their own way, two parents and their daughter exchange acerbic remarks on how to cut chives or what to do about the father's failing business. Through rigorous composition in only nine shots, director Liu Jiayin succeeds in making every gesture, every verbal exchange reorganise the balance of power between the three protagonists.