A film crew drives through the region of Amdo in search of the perfect cast to play in a classic Tibetan opera. Given that opera is a dying art, and Amdo society is undergoing profound changes, the challenge is to find performers who can still sing the parts. Not only that, but Drobe, the young woman who would be the most suited to play the lead part, has a romantic agenda all of her own?