This documentary/fiction hybrid interweaves the checkered lives of two women: one fictional, Li Yueying, who is uneducated, unskilled and repressed, but who decides to tempt fate and change her life; and another real, Jenny, whose marriage to a Hong Kong man ended in divorce and financial hardship. An intimate portrayal of women in China.