Juan lives in clandestinity. Just like his mum, his dad and his adored Uncle Beto, outside his home he has another name. At school, Juan is known as Ernesto. And he meets Maria, who only has one name. Based on true facts, set in the Argentina of 1979, this film is ?one about love?.