Rubén is a solitary truck driver who for years has been driving from Asunción in Paraguay to Buenos Aires hauling wood. But the journey he?s about to make today will be different: that morning, at a stop on the road near Asunción, Jacinta arrives with someone else, the little Anahí, her 8 month old daughter, who will travel with them. It?s not the best start for Rubén. As the kilometres go by, Rubén and Jacinta get along increasingly well. Slowly, despite their difficulties in communicating, they start understanding one another. Neither tells much about their lives. But neither do they ask much. It is a journey of few words, yet anything but silent. On the point of arriving at their destination, both share the same desire: they don?t want the journey to end.