Four teenagers living in a block of flats in Mexico?s Guerrero colony, friends since childhood, come up with a plan they believe will solve their problems: a cinema hold-up. Each has a different problem and finds his own reason to go ahead with the heist. But the adventure will threaten the only thing they have: their friendship.