Blanquito, 30, lives with his mother in a fishing village. One day a cocaine load turns up on the beach. Now he has the chance to travel in search of a better life and the father he never knew, together with a woman who says she can move the drug load. But things aren?t what they seem and soon Blanquito realises that he doesn?t belong anywhere.