George Matthews is an architect who is out of work, lives with his actress girlfriend and is waiting to be drafted to go to Vietnam. To prevent a financing company from repossessing his car he goes to his friend for the money. He gets it, but finds a mysterious and elegant woman whom he follows to a "model shop" where it is possible to photograph the semi-nude "models" for a very high price.