Jacques Demy
Marco and Irène live together. Marco has a driving school and Irène a hairdressing salon. Marco is not feeling well so he goes to the doctor, who sends him to a gynaecologist who confirms that he is four months pregnant. Marco becomes a celebrity and decides to marry Irène.