One Sunday, making his way home extremely drunk, Inspector Santos Trinidad finds himself involved in a triple homicide. A witness manages to escape... and could incriminate him. Judge Chacón is given the job of investigating the facts. Both will discover that nothing is what it seems as what started out as a simple case of drug trafficking turns into something far more dangerous.