Unable to recover from his mother?s death, Martin heads for Tijuana to find Lola, a Mexican woman he met as a boy who held a special place in his mother?s life. He eventually finds her in the ?Americano?, a private club where she works as a stripper every night. Martin has no choice but to rummage around in his own past if he wants to find peace with himself.