They are known as Porthos, Athos, and Aramis three elite warriors who serve the King of France as his best Musketeers. After discovering an evil conspiracy to overthrow the King, the Musketeers come across a young, aspiring hero D?Artagnan and take him under their wing. Together, the four embark on a dangerous mission to foil the plot that not only threatens the Crown, but the future of Europe itself.