Tralas luces is the tale of a trip. The trip of Lourdes, a fairground worker who travels the roads of northern Spain in a caravan with her family and their dodgems track. Years ago, the track was her greatest dream. Making our way along roads, through towns and villages, we discover a world on the verge of extinction, an itinerant life and, above all, a great story of love and loss.