Emotional documentary recording the last months in the life of Tomoaki Sunada, the director?s father, based on the diary he wrote after having been diagnosed with incurable cancer. Tomoaki Sunada was the typical Japanese sales representative who had worked for over 40 years for the same company and who was found to have terminal stage cancer soon after he retired at the age of 67.