Martha is a young woman rapidly unraveling amidst her attempt to reclaim a normal life after fleeing from a cult and its charismatic leader. Seeking help from her estranged older sister Lucy and brother-in-law, Martha is unable and unwilling to reveal the truth about her disappearance. When her memories trigger a chilling paranoia that her former cult could still be pursuing her, the line between Martha's reality and delusion begins to blur.