When he?s left by his wife, Nader hires a young girl to care for his sick father. Not only doesn?t he know she?s pregnant, he also discovers that she?s working without the consent of her disturbed husband. It?s not long before Nader finds himself caught up in a web of lies, scheming and confrontations.