Celebrated documentary director Frederick Wiseman spent ten weeks with his camera exploring one of the most mythic places dedicated to women, the Crazy Horse. This legendary Parisian cabaret club, founded in 1951 by Alain Bernardin, has become, over the years, the Parisian nightlife 'must' for any visitors, ranking alongside the Eiffel tower and the Louvre.