Sun and Lucas fall madly in love while on their Erasmus course in Barcelona. At the end of the year she has to return to her country, thus putting a sell-by date on their relationship. But they?ve got 13 months to enjoy the best year of their lives. Puzzled Love is a surprising proposal from the ESCAC (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya) through its production company, Escándalo Films: the tale of a relationship told through 13 episodes written and directed by 4th year students at the school. A tale packed with laughs and love mirrored in the different styles of 13 up-and-coming promises in our movie world.