In Tangiers, two 20 year-old Moroccan girls, Badia and Imane, move amid the army of workers who inundate the city with their comings and goings. Both work in a factory peeling shrimps, a humiliating, difficult job leaving them smelling strongly of seafood. Although Badia has her hands occupied, her head has nothing to do: she perfumes herself with lies to cover the smell of shrimps and pretends to be someone else. Badia can flap her wings as hard as she likes, but she?ll never fly.