When sixteen-year-old Jamie is introduced to a charismatic man, a friendship begins. As the relationship grows so do Jamie?s suspicions, until he finds his world threatened by both his loyalty for, and fear of, his newfound father-figure: John Bunting, Australia?s most notorious serial killer.