After a life of living from centre to centre, four women from Barcelona with functional diversity move into a supervised flat with views of Barceloneta beach. All four, Marga, Nati, Patri and Àngels, try to find out who they are in a world that has already decided for them without asking. The way they set about discovering their independence clashes with the regulations established for them, a series of norms they must obey if they are to continue living together in the flat.