Welcome to the world of capital flight! The key to amassing a huge fortune? Find accomplices, know how to hide and take advantage of every loophole in the system.The rest of us can only bask in the joys of austerity politics in an ever-more un-egalitarian world. How far will they go, these predators who steal from our national economies? How complicit are our politicians? And how do we stop them? A funny, shocking and true in-depth investigation - a unique and hopeful call for change.