Alice, a private investigator, checks into a psychiatric hospital feigning paranoia with the goal of collecting evidence for the case she is working on: the death of an inmate in unclear circumstances. But the reality she faces in her confinement will exceed her expectations and cast doubt on her own sanity. An unknown and exciting world will open before her eyes. The course of events will see her morph from investigator into suspect in a masterful whodunnit, where nothing is what it seems.