Yusuke Kafuku, a stage actor and director, still unable to cope with his past, accepts to direct Uncle Vanja at a theatre festival in Hiroshima. There he meets Misaki, an introverted young woman, appointed to drive his car. In between rides, secrets from the past and heartfelt confessions will be unveiled.