Sixteen-year-old Manuel lives in a small coastal town. He plays bass in a band with his best friends. One of them is Felipe, with whom he shares a strong friendship from a very young age. Manuel is dating Azul, a relationship that they are intensely exploring. But when the moment comes to have their first time together, Manuel feels something completely new that makes him see Felipe with different eyes. Routine situations of that friendship change tenor. Manuel tries to figure out if the impulse is mutual. The challenge is not to put the friendship at risk, something that inevitably ends up being tested.