1976, Chile. Carmen goes to the beach to supervise the renovation work on her house. Her husband, children and grandchildren come and go during the winter holidays. When the family priest asks her to look after a young boy who is secretly staying with him, Carmen enters uncharted territory, far removed from the peaceful life to which she is accustomed.