Vicenta Bravo is a woman with a special gift for reading cards and fortelling people's future. Every day folk flock to her home looking for solutions to their problems. Vicenta lives happily with her son, until he decides to leave Cuba and everything starts to fall apart. Thrown into a crisis that prevents her from seeing what's happening around her, Vicenta will embark on a journey taking her inland to a country where everyone seems to have lost their faith.