Julia is a mother, or rather, one of many mothers, sisters, daughters, colleagues, who have had their lives torn apart by the widespread violence in a country waging a war against its women. Julia is searching for Ger, her daughter. And in her search, she will weave through the stories and struggles of the different women she will meet.