Eva can't stand the fact that her mother wants to renovate the house and get rid of the cat, which, disoriented since the divorce, pees everywhere. Eva wants to go and live with her father, who, disoriented like the cat, is experiencing a second adolescence. And Eva follows him while he tries to reconnect with his desire to become an artist and find love again. But like someone who crosses an ocean of adults without knowing how to swim, Eva will also discover the rage that gnaws at him, and that without knowing it, she has inherited from him.