A middle-aged film director and the daughter he hasn't seen in years visit a building owned by an interior designer. They have come because the daughter also hopes to study interior design. The designer takes them up floor by floor to show them the renovations she has done. The three of them go into the rooms on each floor to look around. After the film begins in this way, we start again at the bottom and ascend one floor at a time.