The son of a wealthy family, Martial is ill at ease with himself. The CEO of a supermarket chain, he jumps at a professional opportunity to take things a little slower. He moves to Limoges, where he causes all sorts of trouble in the life of the local bourgeoisie and in the heart of Francine, a young girl he invites to spend a few days with him...