Maxime and Stéphane are friends and work together in the pleasant atmosphere of a string instrument workshop. Maxime falls for a violin-player, Camille. The young woman is intrigued and exasperated by the personality of Stéphane, who seems to deny himself any kind of feelings. The three strike up a complicated relationship.