Twenty years ago, three friends in the flower of their youth met to take up a challenge: to build on the beach of a small Uruguayan village a beach restaurant like the ones that used to exist in the 50s. Pure simplicity and honesty. A wood and straw ranch on the shores of the Atlantic Ocean, where tales of Argentina, Uruguay, sea bass, silverside, the great artist Pedro Figari, fishermen, good wines, Francis Mallmann and the omnipresent fire, toasts and friendship as their starting and finishing point interweave.