Jean and Sara have been living together for 10 years. When they first met, Sara was living with François. Jean and Sara love each other. One day, Sara sees François in the street. He does not notice her, but she is overcome by the sensation that her life could suddenly change. François gets back in touch with Jean for the first time in years. He suggests they start working together again. From here on, things spiral out of control.