As the human species adapts to a synthetic environment, the body undergoes new transformations and mutations. With his partner Caprice, Saul Tenser, celebrity performance artist, publicly showcases the metamorphosis of his organs in avant-garde performances. Timlin, an investigator from the National Organ Registry, obsessively tracks their movements, which is when a mysterious group is revealed… Their mission – to use Saul’s notoriety to shed light on the next phase of human evolution.