Carlos lives in a youth shelter in the center of Bogotá. It's Christmas and he longs to spend the day with his family. As he leaves the shelter for the holidays, Carlos is confronted with the brutality of his neighbourhood, ruled by the law of the strongest, the alpha male. He must prove he can be one of them, while deep inside, these expressions of masculinity clash with the decisions he must make in order to survive.